About Me Myspace Comments
About Me Myspace Comments
About Me Myspace Comments
BABY ANGEL
BBeautiful
AAngry
BBusy
YYucky
AAppealing
NNormal
GGutsy
EEasy
LLikable
Get Your Own Name Acronym

Saturday, April 4, 2009

Airmata saksi Cinta ku...

Assalamualaikum,
Hai again... Yuna back untuk update blog pada hari ini.Yuna sedihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!! AKU DI PERMAINKAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!....

Aku ingat kau betol2 syg pada ku tetapi kau same seperti LELAKI2 lain.. ada org berpesan pada ku .. jgn syg sgt kat kau .. bila ku tanye kenape.. org tu ckp nanti Yuna akan kecewa...itu saje kata nye pada ku.. mungkin org tu tahu kau akan mengecewakan ku .. tetapi aku tak tahu kenape syg ku pada mu begini... rupanye sampai kau sanggup buat ku begini. Betol ckp org tu.. kau mempermainkan AKU rupa nye... tak pe.. Aku radha.. aku doa kan kau berbahagia hendak nye membuat semua gadis seperti ini. Aku tetap doa kan mu semoga selamat dlm hidup..

Jgn takut aku tak membenci mu hanye aku kesal kerna perbuatan mu itu. Hanya aku ingin ber terima kasih pada mu kerna kau beri ku tersenyum kembali selepAS AKU DI KECEWAKAN oleh si dia..

Biar lah air mata ku ini jadi saksi cinta ku pada mu..

assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment