About Me Myspace Comments
About Me Myspace Comments
About Me Myspace Comments
BABY ANGEL
BBeautiful
AAngry
BBusy
YYucky
AAppealing
NNormal
GGutsy
EEasy
LLikable
Get Your Own Name Acronym

Saturday, April 11, 2009

Dj2 Di RedLineFM

Assalamualikum,
Maaf , beberaper hari ini Yuna tak update blog Yuna sebab Yuna demam panas.. Yuna hanye masok chat untuk mendgr radio redline dan melihat sape dj2 baru kami.Ya, Mungkin semua masih mencari cari dimane blog Baby Angel Yuna kerna ingin mengetahui perkembangan Yuna atau mungkin ingin mengetahuan tentang ape yang telah berlaku di chatroom di mane Yuna dan rakan2 Yuna berchatting.

Disini Yuna ingin memberitahu iaitu Red_Line Chatroom makin hangat dimane ramai chatters2 masok balik ke cb kami kerna skarang kami sudah ada radio sendiri iaitu RedLineFM.Chatters mungkin gembira dgn ada nye radio di cb kami.. Mereka boleh membuat permintaan atau ucapan buat orang tersyg.Yuna harap semua pendengar radio RedLineFM akan terhibur hendak nya.Dan jugak Kami dj2 RedLineFM ingin memohon maaf sekiranya lagu2 yg kalian minta tidak ada di senarai DJ yg bertugas.Insya Allah kami akan cuba dapatkan lagu2 kegemaran anda pendengar semua.

Yuna tahu kekadang Yuna ni garang sgt.. kalau sesape buat Yuna marah, Yuna akn terus mengamok .. oh o... sorry ... Yuna gak harap dj2 yg akan jaga tingkah laku masing2 kerana kita kan nak maju kan RedLineFM jadi kita jgn la spam chat kita.. sebab chatters2 yg lain nak chat .. kalau kita spam chatbox sendiri kan kita yg mencemarkan RedLineFM gak.hehehehe Yuna pong ... oh oo...

Maaf ye semua akan kelakuan kami semua DJ2 di RedLineFM.. ampunnn....

Dj2 Yg ada pada masa ini adalah : Dj Pirates , Dj Baby Angel , Dj Rettro , Dj Molly , Dj Death Angel, Dj Pian , Dj Ghost , Dj Sweet dan Dj Syapit.

Kami berharap kalau sesape ingin kan radio kami letak ke chatbox , Frienster , Myspace , Tagged , Multiply mane2 homepage kalian .. tolong hubungi Dj2 kami di Red_Line chatbox. tanpa kalian siape lah Kami .. Terima kasih

Photobucket

Photobucket

No comments:

Post a Comment