About Me Myspace Comments
About Me Myspace Comments
About Me Myspace Comments
BABY ANGEL
BBeautiful
AAngry
BBusy
YYucky
AAppealing
NNormal
GGutsy
EEasy
LLikable
Get Your Own Name Acronym

Wednesday, April 1, 2009

Hati seorg perempuan....

Assalamualaikum,
Terlebih dahulu Yuna memohon maaf kalau catatan kali ini akan mengguris hati sesape kerana ini hanya isi hati ku yg telah di lukai..Sebenarnye Yuna memang dah tak de mood nak update blog ini.. tetapi kerna desakakn kawan2 yg suka membaca jalan cerita hidup Yuna pada tiap2 hari.. Ini la Yuna kembali untuk meng update blog Yuna ini.

Hmm.. Mengape hati ini mesti di lukai??? kenape perempuan sering di sakiti?? kenape?? kenape lelaki begitu kejam sampai sanggup menyakiti hati seorang perempuan yg lemah ??kenape susah sangat untuk memahami hati dan perasaan perempuan??perempuan bukan dilahirkan untuk disakiti lelaki....kasih sayang perempuan adalah kasih sayang abadi...

skaranag macam2 perasaan ku rasa.. sedih... marah.. geram.. kecewa...tetapi semua telah berlaku.. kerana ku ingat aku boleh mempercayai diri mu ..Terkeliru pandangan mata hati...kerna terlalu menghormati dan terlalu mengasihi , Akhirnye terluka aku sendiri....Aku menyakini kau luhur menyayangi ku dgn jujur.Tiada sedikit pun aku sedari di persendakan begini ..aku kene tabah dan sabar menghadapinye..hidup itu indah..ye...hidup itu mmg indah..dihati ini hanya tuhan yang tahu..ni yg aku dapat..kepedihan...kelukaan...segale²nye.mengapa menyinta andainya tak jujur??..xusahlah bercinta jika hanya berpura...bila hati dah jemu mula berpaling tadah...,..tidak pernah kuinginkan perpisahan terjadi.. aik!!! ayat.. hehe...

hahaha Yuna jiwangggggggggggggggggg!!!! .. hehehehhe...
tetapi memang kenape la pompan jadi sasaran disakiti oleh kaum lelaki???



Tangisan Ku tiada siapa yang mengerti,Keluhan Ku tiada siapa yang peduli,
Kerinduan Ku biar Ku kuburi,Pergi jauh mencari damai di hati.


Photobucket

Photobucket

No comments:

Post a Comment