About Me Myspace Comments
About Me Myspace Comments
About Me Myspace Comments
BABY ANGEL
BBeautiful
AAngry
BBusy
YYucky
AAppealing
NNormal
GGutsy
EEasy
LLikable
Get Your Own Name Acronym

Wednesday, February 18, 2009

Kenape Yuna PENGSAN ?????

Ke skola macam biasa tiap2 pagi .. tetapi smlm Yuna kurang sehat .. masa study Yuna rasa badan Yuna tak sedap badan alih2 badan terasa berpeluh pada hal di class ada aircon.. Yuna cuba relax jap mungkin kerna Yuna tak ambil breakfast pagi sblom ke skola. lagi2 cuaca masa ni tak bagus.. jerebu melanda negera ku!!!..

Kawan Yuna datang dekat yuna dan bertanya" are u ok angel? u dont look well..Yuna pun jawap " idk if im ok coz i dont feel well tho". tu yg sempat Yuna jawap.. alih2 bila Yuna sedar Yuna dah berada di sick bay .. Yuna bgun mencari kawan yg berada menantikan Yuna di luar . " wat happen to me in this sick bay room" dorang ckp Yuna pengsan tadi di class dan muka Yuna nampak pucat kata mereka. Yuna di suruh berehat sementara menanti mummy tiba . Rupa nye mereka menalipon mummy yg Yuna pengsan di skola.Tiba nye mummy , Yuna di bawa ke clinic . Doctor ckp yg Yuna kurang rehat dan Yuna tak boleh kosong kan perut kalau ke skola lagi2 cuaca skarang tak baik.. jerebu saje beberape hari ni kata doctor..

Yuna ingat ada ape2 akan terjadi pada Yuna sebab Yuna pengsan.. wakakaka.. rupa2 nye Yuna tak mkn la .. hehehehe. Yuna di beri MC untuk berehat di rumah tetapi hari ini Yuna masok gak ke skola sebab takut ketinggalan pelajaran .. Lagi2 peperiksaan dah nak tiba.


**Segulung ijazah adalah lebih bermakna dari surat cinta **


Photobucket

Photobucket Photobucket

No comments:

Post a Comment