About Me Myspace Comments
About Me Myspace Comments
About Me Myspace Comments
BABY ANGEL
BBeautiful
AAngry
BBusy
YYucky
AAppealing
NNormal
GGutsy
EEasy
LLikable
Get Your Own Name Acronym

Thursday, February 19, 2009

Terima Kasih!!Dan Maaf!!!

Hi semua,
Sebelom Yuna memulakan catetan Yuna pada kali ini... sekali lagi Yuna mohon maaf kalau perkataan2 di blog Yuna ada yg tak faham..Dan Yuna juga mohon maaf kalau Yuna ada menyakitkan perasaan sesape semasa Yuna berchatting. Mohon maaf ku pinta.

Disini ingin Yuna bertanya ape kesalahan yg Yuna telah laku kan kali ini..*Lost alwayz*. Yuna pun tak tahu kenape semua begini jadinye.. Mungkin Yuna ada buat salah yg Yuna tidak sedari.Yuna tahu manusia tidak lari dari membuat kesalahan termasok Yuna sendiri.Memang Yuna selalu nakal bila berchatting,mahupun masa Yuna di skola, itu hanya gurauan semati mati.Mungkin cara Yuna ada membuat org tak gemar ngan Yuna di chat.Maaf maaf.

Hanya Yuna ingin berterima kasih pada seseorang itu yg selalu tunjuk ajar Yuna dalam bahasa malaysia erti perkataan yg di gunakan kawan2 chat kerana Yuna kurang fasih dlm bahasa Malaysia.Yuna di Singapore selalu bertutur dlm bahasa English.Tetapi alhamdulillah Yuna masih boleh type dlm bahasa malaysia tetapi Yuna akan mengambil masa yg lama kerna Yuna akan berfikir maksud yg betol untuk di masokkan di dlm catetan Yuna ini.. hehehe maaf..Oh ya!! orang yg Yuna ingin berterima kasih adalah CAPIT yg selalu tunjuk ajar Yuna ape ertinye perkataan2 chatters gunakan masa berchatting.

Disini jugak Yuna ingin memohon ampun dan maaf sekiranye Yuna ada mengguris hati Capit masa berchatting.Kadang2 Yuna kalau terlalu stress tentang pelajaran, semua yg dekat ngan Yuna akan Yuna marah.Maaf Capit kalau Yuna ada buat Capit berkecil hati.mohon maaf dan Yuna berterima kasih jugak pada Capit yg selalu bertahan akan karena Yuna masa di Chat.Thankz!!Thankz!!Thankz!!!

**Hidup memang memerlukan cinta,tetapi cinta bukan segala-galanye didalam kehidupan.**

Photobucket

Photobucket

Photobucket

No comments:

Post a Comment