About Me Myspace Comments
About Me Myspace Comments
About Me Myspace Comments
BABY ANGEL
BBeautiful
AAngry
BBusy
YYucky
AAppealing
NNormal
GGutsy
EEasy
LLikable
Get Your Own Name Acronym

Tuesday, February 24, 2009

Perpisahan Terjadi Akhirnye

Assalamualaikum,
ku pohon maaf sekira kata2 Yuna membuat kamu marah tadi.. benci lah aku semahu mu. Aku rela... Dan aku terguris pada kata kata yg kau lempar kan pada ku tadi di chat.. memang nak Ku pergi buat selama lama nye dari hidup mu.. jgn kau risau .. Ku tahu kata kata itu khas buat ku.. kata2 dari hati mu . Ku sedar aku la yg membuat mu susah selalu bila berada di situ.. jgn kau risau tak akan ku dekati mu lagi kalau itu mahu mu.. Semoga kau bahagia hendak nye di samping keluarga dan kawan2 mu . kata2 mu yg marah dah terlepas. Aku tahu kata2 itu kau tujukan pada ku. maaf sekali lagi kalau aku menyiksa jiwa mu selama ini. maaf ku pohon.. walaupun airmata ku mengalir di pipi mengingatkan kata2 mu tadi. Aku sedar skarang itu la sebenar nye diri mu kalau sudah membenci.

Akan ku pergi. Buat abg sam maaf kan Angel . Assalamualaikum.

Ahirnye persahabatan kita pada kali ini.

Photobucket

No comments:

Post a Comment