About Me Myspace Comments
About Me Myspace Comments
About Me Myspace Comments
BABY ANGEL
BBeautiful
AAngry
BBusy
YYucky
AAppealing
NNormal
GGutsy
EEasy
LLikable
Get Your Own Name Acronym

Thursday, February 5, 2009

Mlm yg boring buat diri ku !!!!

Assalamualaikum semua,
Sebelum Yuna memula kan catatan utk hari ini.Ingin Yuna memohon maaf sekira nye pada mlm ini Yuna ada membuat setengah tengah org di dlm CB Red_Line marah atau kecil hati.Mungkin kerna Yuna tgh stress akan assignment yg ada pada Yuna .Banyak oiitt!!!

Mlm ini di cb Red_Line cam tak bermaya.. mungkin semua tgh bz dgn tugas masing2 dan mungkin yg ada hanya park name hanya chat kat pvt je.. ntah eh... Yuna masok pun kerna nak send video klip yg telah Yuna buat kan untuk seseorg itu.Harap org itu gembira dgn vdeo klip yg Yuna buat kan itu. Lagi pun dia pun tak nak chat ngan Yuna mlm ini mungkin kerna dia bz ngan gf dia... Tak pe tak pe... Semoga mereka bahgia hendak nye.. insya allah.

Walau pun sedih bila meninggal kan cb red line tanpa dia menbalas nye bila YUna ckp Yuna dah nak out .Yuna harus faham mungkin dia bz bersama sedia.. kekekeke..

Yuna ingin mengucap kan terima kasih pada Khai dan Ghost yg kelakar gile tu selalu membuat Yuna senang bila berchatting. Thx guys for all ur jokes for tonight..


**Cintai jangan sesekali dihampiri jika tidak sanggup menanggung risikonya. Cinta sememangnya indah kerana kita hidup dalam khayalan. Cinta sememangnya unik kerana kita asyik diulit mimpi yang indah-indah belaka. Apabila perpisahan mendatang barulah kita tersentak dari lamunan. Kemudian kita akan sedari cinta hanyalah permainan nafsu yang membawa kesengsaraan dan penderitaan yang amat menyeksakan.**




Photobucket

No comments:

Post a Comment