About Me Myspace Comments
About Me Myspace Comments
About Me Myspace Comments
BABY ANGEL
BBeautiful
AAngry
BBusy
YYucky
AAppealing
NNormal
GGutsy
EEasy
LLikable
Get Your Own Name Acronym

Thursday, May 21, 2009

Hari ku .....

Emo Myspace Comments



Assalamualaikum,
Beberapa hari ini Yuna busy ngan link baru Yuna , sampai tak sempat nak update blog Yuna ini.Yuna harap semua kawan2 Yuna sihat2 hendak nye.

Masa berlalu dgn cepat sekali selepas ku tinggalkan chatroom tak lama dulu.Memang kalau nak ingat kan semua tentang cb boleh jadi gelak ada.. sedih ada.. mcm2 ada. Yang bergado di dlm chat, yg mengorat pun ada, yg frust pun ada.. hahaha.. skarang Yuna lak dah tak masok chatroom tu lagi.. dah nak rehat seketika .. memang kata org kita leh cari kawan di chatroom tetapi ingat ya jgn pulak tersalah pilih kawan,boleh jadi perang dunia ke 3 nanti.. haha.. Lama gak Yuna tak masok cb redline .. ape lah yg telah berlaku di cb tu ya..

Kawan-kawan adalah perhiasan yang langka.Mereka membuatku tertawa dan memberiku semangat.Mereka bersedia mendengarkan jika itu ku perlukan."Keindahan persahabatan adalah bahwa kamu tahu kepada siapa kamu dapat mempercayakan rahasia"

~~Kekasih sejati adalah ketika kamu menitikkan air mata,maka dengan kebesaran cintanya ia tetap peduli terhadapmu.Sebuah kekuatan abadi yang ketika kamu tidak
mempedulikannya dan dia masih menunggumu dengan setia.. Ketulusan sejati adalah Saat Sang kekasih mulai mencintai orang lain 'Aku turut berbahagia untukmu‘… ~~

Photobucket

Photobucket

No comments:

Post a Comment